Aktualności
|
Marketing dla start-upu 12 grudnia 2019

Czego możesz się spodziewać?
Merytoryki - wyznajemy zasadę Evidence Based Marketing i to co głosimy ma poparcie w liczbach
Konkretów - wszystko o czym mówimy, to sprawdzone metody z powodzeniem wdrożone w wielu organizacjach
Case study - przykładów wdrożeń i efektów jakich należy się spodziewać
Praktyki - prelekcje są prowadzone przez doświadczonych praktyków marketingu
Dlaczego warto poświęcić czas na to szkolenie❓
Praktyki - prelekcje są prowadzone przez doświadczonych praktyków marketingu
Dlaczego warto poświęcić czas na to szkolenie❓
Bo możesz mieć świetny pomysł i kapitalny produkt, ale jeśli go nie sprzedaż to go zaorasz. Firma (startup) aby przetrwać musi sprzedawać.
W tym celu pomocnym narzędziem jest marketing.
Stereotyp marketingu, to „kłamstwo” i „manipulacja”.
Dziś to zbiór narzędzi, pomagających trafić z przekazem tylko do potencjalnego targetu, który może być Twoim klientem.
Szkolenie będzie miało dwie części, poświęcone
- Archetypom marki
- Inbound Marketingowi.
Wydarzenie jest bezpłatne dla osób ze środowiska akademickiego.
Szczegóły i rejestracja dostępne na stronie: https://evenea.pl/event/aippwrstartupmarketing/?fbclid=IwAR07OxZyiB8EcLlxjN-C7SDrek4SDaWhZa1CyUo08xBdXfUFZwvGYFqP8xw
pliki